My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 969
بازدید کل : 26135
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

معرفی یک دانشگاه........

 

این تصاویر زیبا نماهای مختلفی از مجتمع "دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین" در شهر قزوین بود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین که در ۱۵۰ کیلومتری تهران قرار دارد در سال ۱۳۷۱ گشایش یافت و با ۲۵۰ دانشجو در دو رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع آغاز به کار کرد و در حال حاضر توانسته است با بیش از 25000 دانشجو در ۸۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، حضور استادان برتر کشور، بنای بزرگ‌ترین خوابگاه دانشجویی خاورمیانه، ایجاد مراکز پژوهشی و آزمایشگاه‌های تخصصی و مدرن جزء واحدهای برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور قرار گیرد و هم اکنون جزء گروه یک دانشگاه‌های مطرح و یکی از دانشگاههای درجه یک کشور محسوب می‌شود.

این دانشگاه از نظر چشم انداز ظاهری و ساختار فیزیکی یکی از زیباترین دانشگاه‌های منطقه‌ است و بطوریکه در تصاویر مشهود است دارای امکانات متعددی از قبیل دانشکده ها، بوستان های مطالعه و دانش، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی، مجتمع خوابگاهی، سایت کامپیوتر، مراکز رفاهی و آموزشی، مراکز فرهنگی و هنری، کتابخانه، ورزشگاه، استخر، سلف سرویس، فست فود می باشد. دانشگاه آزاد قزوین دارای 6 دانشکده از قبیل دانشکده برق و رایانه، دانشکده صنایع و مکانیک، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشکده معماری وعمران، دانشگاه علوم و تحقیقات قزوین، دانشکده فنی و حرفه ای است که 5 دانشکده در مجتمع شهید عباسپور(باراجین) و یک دانشکده (فنی و حرفه‌ای) در نواب می‌باشد.

سایت کامپیوتری دانشگاه آزاد قزوین یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های کامپیوتری دانشگاهی کشور به شمار می‌رود که در فضایی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در ضلع غربی دانشگاه واقع است. سایت از دو بخش سایت آزاد و سایت اینترنت تشکیل گردیده‌ است که مورد استفاده دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد. دانشجویان در این سایت فرصت استفاده از بانک نرم‌افزاری و ارتباط با سایت‌های علمی و انجام پروژه را دارند. برای دسترسی به امکانات کتابخانه، ساختمان کتابخانه و مرجع دانشگاه با زیر بنایی بالغ بر ۳۱۰۰ مترمربع و مجهز به نرم‌افزارهای پیشرفته جستجو است. این کتابخانه دارای حدود ۱۳۰۰۰۰ جلد در ۹۰۰۰۰ عنوان است که ۳۰۰۰۰ عنوان آن فارسی و ۶۰۰۰۰ عنوان آن لاتین می باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

h8med
ساعت14:24---11 خرداد 1391
واقعاً زیباست وازامکانات بالایی برخورداره.به دوستانی که ازدانشگاه آزادقزوین میخوان بیشتربدونن پیشنهاد میکنم ازسایت اصلی دانشگاه www.qiau.ac.irدیدن کنن.
یا علی


yones
ساعت19:48---6 شهريور 1390
واقعا دانشگاه خوبی بید
من یه بار رفتم
دانشگاه خوبیه


joker
ساعت1:32---4 تير 1390
ممنونم دوست عزیزم
منم لینکت کردم


حمید
ساعت23:28---2 تير 1390
سلام
ممنون که بهم سر زدید
عجب دانشگاهیه خدایی.تعریفشو زیاد شنیدم
البته دانشگاه پرند(اطراف تهران)م خوبه
به هر حال
اگه با تبادل لینک موافقی بگو با چه اسمی وبلاگتون رو لینک کنم
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:معرفی یک دانشگاه,واحدهای برتر دانشگاهی کشور, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com